Kaffe

Jag dricker ju knappt kaffe längre, men senaste veckan har jag inte lyckats hålla mig ifrån det. Jag känner inte den där lilla extra produktiviteten utan en hink kaffe under morgontimmarna, har svårt att hitta min energi. Jag hoppas hoppas hoppas bara att jag inte får beroende-symtom igen, och att jag lyckas hålla den koffeinstinna drycken från min strupe under sommaren. Eller ja, jag ser inget fel med att dricka det ibland, jag vill bara inte ha det som en daglig rutin.
Nu sitter jag i alla fall här med en skvätt kaffe för att motivera mig att klämma ut det sista ur min plugg-ådra. Anteckningar ska skrivas in på datorn, ex-tentor ska gås igenom. Löfte till mig själv inför nästa termin? Skjut inte upp studier! Man finner inte motivation och tid till att ta tentan en månad senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0