Spindellik



Jag sitter och är grymt illamående. Inte bara på grund av kaffekicken som inte vill lägga sig och paniken över min uppsats som inte vill skriva klart sig själv, utan mest på grund av det ni ser på bilden. När jag stängde min lagbok i Kattvik måste jag ha gjort det jäkligt snabbt, och utan en blick på den. Fyra sidor var igenklistrade och när jag försiktigt drog isär sida efter sida uppenbarade till slut sig den här varelsen. En splashad spindel. Det är så jädrans vidrigt, och jag kan inte ta bort den heller för jag vill inte röra vid den. Dessutom är den på sidan där EKMRs artikel 6 står, en av två EKMR-artiklar jag använder mig av i mitt uppsatsskrivande, så jag måste ha den sidan uppslagen någorlunda frekvent. Det är nästan så jag känner lukten av död och spindelslem, och magen vill bara vända sig ut och in. Ser fram emot när jag kommer hem och kan be min stora starka modiga man om hjälp att krafsa bort liket.


Kommentarer
Postat av: emilia

men fy vilket obehagligt kryp!



Vad pluggar du?



Jag sitter också med uppsats nu, lycka till!

2011-05-25 @ 17:33:58
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0