A good day for workout

Igår var verkligen en bra dag för min kropp. Njöt av solen i några timmar på en filt i trädgården, gick en powerwalk, gymmade och simmade med Marcus. Vi har kört små tävlingar när vi simmat, och jag måste självklart meddela att jag vunnit alla. Simma tio längder snabbast, flyta längst efter att man skjutit ifrån från väggen, simma längst under vatten (jag klarade 25 meter) och göra flest kullerbyttor.

Kom hem och försökte göra snygga hoppbilder, inspirerade av det somriga vädret. De blev kanske inte så charmiga... (Malin ville inte vara med på hoppbild av någon konstig anledning... Barnet är ju inte färdigbakat förrän imorgon, det är väl ingen risk att det ploppar ut redan nu då?)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0