DIY

Var übertrött på mitt hår häromdagen. Det var helslitet och såg så jäkla tråkigt ut. Hittade en video på Youtube och bestämde mig för att själv kapa mitt "svall". Dels för att jag inte vill spendera 400 kronor på att klippa topparna, dels för att frisören aldrig tar topparna, utan kapar tio centimeter. Jag hade äntligen fått håret att räcka ner till typ solarplexus. Förra gången jag hade det och var tvungen att klippa topparna, klippte frisören av det i höjd med halva brösten. Jag var sjukt deppig efter det. 
 
Nu försökte jag alltså ta så lite som möjligt, och även klippa upp det. Fick självklart lite ångest efteråt, när jag insåg att tre centimeter av något anledning såg ut som sju. Efter lite tillklippning dagen efter är jag ändå nöjd med resultatet. Dessutom tror jag faktiskt att det mesta av det slitna är som bortblåst! Mästerfotografen Ivar ser dock ingen skillnad. HUR KAN HAN INTE SE SKILLNAD? Ohohoh....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0