Sommardagar

Jag njuter verkligen av det fina vädret. Kommer på mig själv med att må innerligt bra av det. Dessutom är det mycket roligare att vara spontan när solen lyser och värmer.

Mitt födelsedagsfirande i helgen blev härligt och avslappnat. De flesta av mina närmaste vänner var där, och så även en del släkt och familj. Vi badade, åt grillat, drack drinkar och snackade vid elden. Dagen efter åkte vi iväg till en för oss ny strand, och därefter köpte vi pizza i Båstad innan de sista vännerna skulle åka hem med tåget.

Elna och Håkan imponerade med att cykla upp till Kattvik, 10-11mil i gassande solsken. Trötta och lite röda anlände de i tid, och jag hade full förståelse för att det fick bli tåg på vägen hem.

Sedan dess har jag jobbat (i måndags), åkt till Dalby stenbrott för ett kvällsdopp med Ivar och vänner, solat, letat resor och motionerat lite.

Så, nu är jag ikapp igen. Större njutning är dessvärre lika med färre bilder för mig, så ni får ett tänkvärt citat istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0