Ännu ett projekt avbockat

 
Hade ett till "kuddfodral" förberett sedan i somras. En dyna till vår skohylla. Kan ju lätt säga att det här var mer komplicerat än de vanliga kuddarna, eftersom den här var tredimensionell snarare än tvådimensionell, eller hur man nu ska beskriva det. Boxformad kanske. Vet inte om det finns några bra knep för hörnen. Jag pallade inte googla utan freestylade, bröt fyra nålar, skrek frustrerat tre gånger, sprättade en gång och svor fler gånger än jag kan räkna till. Tycker ändå resultatet var totalt tillfredsställande, även om jag inte är säker på att jag gillar det tyget just där. Ivar gör det dock, och om han är nöjd och jag halvnöjd så får det väl vara så en stund framöver, tills jag känner att jag hittar ett bättre alternativ och orkar ägna tre timmar åt att svära ihop ett nytt fodral. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Bra jobbat :D

2013-11-16 @ 00:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0