Speciellt för Willy:s-Hanna

Häromdagen hade jag och Hanna följe hem från badet, och kom av någon anledning in på var vi handlar mat. Det jag och Ivar inte får i vår "matkasse" (kan jag berätta om i ett annat inlägg) köper vi på Ica Satelliten. Hanna och hennes dude kör till Willy:s och storhandlar för att det är billigt. Jag är inte emot billigt käk - så länge det ändå är bra mat. Mina fördomar (som är ovanligt starka när det gäller Willy:s, Netto coh Lidl) säger mig att det dock inte är bra mat på Willy:s. 
 
När jag och mamma skulle handla korv till min och Elnas 18-årsfest så åkte vi till Willy:s för att komma billigare undan. Det var första och enda gången jag satt min fot där. Vi hittade inga korvar som innehöll mer än 50% kött. Inga. Det är ju sin sak om det finns billigare alternativ för de som inte bryr sig, men någon korv som är värd att kallas korv borde väl finnas?
 
Anyhow - Johan Glans sätter ord på mina tankar. Here you go Hanna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0