Dagens

 
To Do: Skola, simhoppsplanering, mat och vara tränare
Humör: Glad och hungrig
Intag: Tre stekta ägg med ketchup, clementin och nudelsoppa. Ser minst sagt fram emot kvällens lasagne som jag håller på att förbereda!
Kläder: Se ovan (på bilden där jag försöker få plats framför en liten webcam och mest ser ut som inte jag)
Musik: En låt jag inte kände igen kom imorse när jag lyssnade på min Spotifylista på väg till skolan. Undrar var jag hittat den? Riktigt bra i alla fall!
 
 
 
Vill ha: Chips, glass och choklad
+++: Lasagne, att fyra timmars föreläsning (varav två med Bogdan) inte var så kämpiga som jag hade trott och att jag får mycket träning den här veckan, till skillnad från senaste tiden.
-: Att jag inte riktigt känner att jag har så mycket pluggtid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0