20.11.2009

Jag sitter här och käkar frukost nu. Sent som fasiken, men jag har legat i sängen med fruktansvärd mensvärk hela morgonen. Det börjar släppa nu. Min frukost består som vanligt av äggröra, två frukter, några nötter, en mugg kaffe och ett gigantiskt glas vatten. En ISO-frukost som jag nog ätit i ett halvår eller mer nu, en frukost som fått mig att börja äta frukost. Och jag har inte tröttnat på den än.
Ivar lämnade mig tidigt i morse för att köra till Göteborg, med två stopp på vägen. Ett besök på en fabrik och ett besök på en annan fabrik, en fabrik som bland annat gör "labels" till 2117. Slutligen ska han träffa två vänner från Spanien i Gbg, sova över där och sedan förhoppningsvis komma hem tidigt nog för att joina partyt imorgon.
Jag saknar honom redan. Jag skulle inte säga att jag har slutat vara oberoende, men jag är så van vid att alltid ha honom omkring, så när han inte är hemma känns det jättetomt.
Kvällen och natten ska förhoppningsvis ägnas åt Nathalie, men film, chips och mys. Det blir trevligt. Innan dess ska jag dock både vara tränare och träna själv, så det blir fyra timmar på badet idag. Näjs.
Nu ska jag titta på Oprah och fortsätta med min frukost.
AdjökenJag sitter här och käkar frukost nu. Sent som fasiken, men jag har legat i sängen med fruktansvärd mensvärk hela morgonen. Det börjar släppa nu. Min frukost består som vanligt av äggröra, två frukter, några nötter, en mugg kaffe och ett gigantiskt glas vatten. En ISO-frukost som jag nog ätit i ett halvår eller mer nu, en frukost som fått mig att börja äta frukost. Och jag har inte tröttnat på den än.

 

God morgon

 

Jag sitter här och käkar frukost nu. Sent som fasiken, men jag har legat i sängen med fruktansvärd mensvärk hela morgonen. Det börjar släppa nu. Min frukost består som vanligt av äggröra, två frukter, några nötter, en mugg kaffe och ett gigantiskt glas vatten. En ISO-frukost som jag nog ätit i ett halvår eller mer nu, en frukost som fått mig att börja äta frukost. Och jag har inte tröttnat på den än.

 

Ivar lämnade mig tidigt i morse för att köra till Göteborg, med två stopp på vägen. Ett besök på en fabrik som gör produkter till Nudie och ett besök på en annan fabrik, en fabrik som bland annat gör "labels" till 2117. Slutligen ska han träffa två vänner från Spanien, sova över där och sedan förhoppningsvis komma hem tidigt nog för att joina partyt imorgon.

 

Jag saknar honom redan. Jag skulle inte säga att jag har slutat vara oberoende, men jag är så van vid att alltid ha honom omkring, så när han inte är hemma känns det jättetomt.

 

Kvällen och natten ska förhoppningsvis ägnas åt Nathalie, med film, chips och mys. Det blir trevligt. Innan dess ska jag dock både vara tränare och träna själv, så det blir fyra timmar på badet idag. Näjs.

 

Nu ska jag titta på Oprah och fortsätta med min frukost.

 

Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0