22.11.2009

Partynatt och julbasar

 

Ja, gårdagen blev ju lyckad. Vi åt äppelpaj, chips och grönsaker och dippa, och drack vin, öl och annat här hos mig, sedan cyklade vi till Amelie och hennes korridorsfest. Det var trevligt, jag var berusad, Ivar var berusad, alla var berusade och vi kom hem halv tre. Väl hemma ringde vi polisen för det var ett galet slagsmål utanför.

 

Sedan sov vi gott tills mamma ringde vid halv elva och frågade om vi ville ha skjuts till Julbasaren. Det ville vi inte. Vi ville sova. Vid elva fick jag köpslå med Ivar för att få upp honom ur sängen. Vi tog bussen till basaren och flöt omkring där lite. Jag köpte en krasseget. Apcool. Den är ruskigt ful, men en genialisk uppfinning. Jag glömde den dock när jag gick hem, så Elna får ge den till mig imorgon när vi ska plugga tillsammans.

 

Så småningom ska ni få se bilder på den, och då också få en beskrivning på vad det är för något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0