206: Slappe

Släpade mig själv upp ur sängen idag. Igår efter simhoppet hade jag och Ivar bokat bastun, så vi satt där till halv elva, och gick sen hem och gosade.
På jobbet idag misstänkte jag en psykisk allergi mot självaste jobbet. Sist jag jobbade var jag ju sjukt jävla överdrivet bakis, och så fort jag kom innanför dörrarna idag mådde jag mögilla och fick huvudvärk. Mystiskt.
Vi har gått och lagt oss i sängen, Ivar har somnat och jag har kollat på Bella&Tyra show. Inte särskilt imponerande, trots att jag ville att det skulle vara det. Batteriet på datorn skriker att det bara är 10% kvar, så jag antar att det är en liten hint till mig att smyga ur sängen och laga lite mat/göra något nyttigt.
Så blir det. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0