448: Teatime och Boll-i-bumpa

Sisådärslapp dag. Jag har ägnat någon timme eller så åt att få in allt i garderoben. Gick som smort!
Vid lunchtid (15.00) spelade vi Canasta, jag och Ivar. Fy. Fan. Vad. Jag. Loosa. Nu sitter jag med ett glas te - inte grönt (dock rooibos)! Min homeopatibehandling är över för denna omgången, så jag ska sakta men säkert börja äta och dricka som jag brukat igen. Jag har redan börjat använda vanlig tandkräm en gång om dagen, och igår tuggade jag tuggummi! Härligt. Snart travar kaffet in i tillvaron igen.
Fem minuter slapp till, sen ska jag baka bröd och efter det ska Boll-i-bumpa klå alla korpen-filurer. Vi är ännu obesegrade. I tre timmar till eller så skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0