Hildas bröllop

Man tycker ju att det borde kännas konstigt när folk i ens egen ålder gifter sig, när man själv inte ens har en tanke på det, men faktum är att den här gången kändes det rätt naturligt.
Jag har börjat plocka på mig lite "goda tankemönster" på senaste tiden och även om jag inte är djupt troende så var det faktiskt ett citat som hade med tro att göra som fastnade bäst den här gången. När Hildas pappa höll tal sa han att man i knepiga situationer ska tänka "What would Jesus do?". Det kanske inte är så ordagrant som jag skulle använda det, men visst skulle det vara lättare om man alltid ser till de goda valen? När man inte kan bestämma sig för vilken väg man ska gå i ett problem, så släpp alla tankar och gör helt enkelt det som är gott.

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Grattis till Hilda! Så fina de var.

2011-08-15 @ 13:15:47
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0