Kärleksdag?

Idag är en speciell dag. Idag firar jag och Ivar att vi varit tillsammans i tre år. Eller ja, firar och firar, han jobbar och jag hade föreläsning. Fast vi möttes upp för lunch efter min föreläsning. Vi åt ruskigt god men lite väl flottig pizza på Italia här i Lund. Mysigt, men nu har jag sura uppstötningar. Är det normalt?
När jag kom hem promenerade jag tre kilometer med hundarna, Kiwi på löplina och Roxy utan koppel vissa delar. Jag promenerade i mina nya kick-ass dojjor med klack, vilket fick det att kännas i lårträningsvärken från gårdagens poweryoga. Yogan var förresten också ett fint kapitel. För en gångs skull hängde Ivar med, och dagen till ära var det en ovanligt äventyrlig poweryoga. Stå i brygga på alla möjliga och omöjliga sätt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Naw, sot bild! Mindre trevligt med sura uppstotningar dock...

2011-02-01 @ 15:22:06
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Holy moly, har det redan gått 3 år!? Grattis iaf! Tänka sig vad alla blondisar kilar stadigt; ni (3 år), Mia o Håkan (5,5 år?), Elna o Patrik (3,5 år?) och Amelie o Jonas (1,5 år?). Vi får hoppas att jag snart också blir skjuten med en kärlekspil :p

2011-02-14 @ 12:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0