Matvanor

Nu var det allt ett tag sedan ni fick ett riktigt matinlägg va? Fast ni kanske tycker det är pisstråkigt? Här kommer ett ändå, stå ut!
Efter nästan en veckas cravings fick jag i fredags min efterlängtade SPagetti Carbonara. En person = ett paket bacon, right? Smällgott!
Nu är det ett tag sedan Ivar tog mig till himlen genom att initiera den här maträtten, men jag slår fortfarande klackarna i taget så gott det var. Grillat färdigkryddat kött, nypotatis, sallad, rosa sås och vitlökssmör. Ooooh, jag dreglar vid tanken på det!
Tydligen har några av mina vänner och läsare fått för sig att jag är en nyttig person. Men faktum är att vi nog äter en pizza i veckan i genomsnitt. Och det är sannerligen inte det enda onyttiga vi får i oss. Men klart jag inte lägger ut onyttiga middagstips i bloggen, hur roligt är det att tipsa om pizza liksom? Dessutom skulle jag nog skämmas lite om ni fick reda på alla mina hemliga dåliga "mat"vanor.
Jaja, när pizza är på ingång är det alltid Capricciosa som gäller för mig. Den enda variation jag kan tänka mig att sträcka mig till är extra gorgonzola. Äter vi pizzan hemma åker det dessutom alltid på någon matsked oregano.

Kommentarer
Postat av: Snove

EXTRA gorgonzola?!? Är ju ingen gorgonzola på cappriciosa från början..=D

2011-07-17 @ 22:17:46
URL: http://alltingetochmittemellan.blogg.se/
Postat av: Kattis

Extra är det väl när det är tillagt? Och extra mycket? =)

2011-07-19 @ 11:32:36
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0