Lördagens grillning

I lördags drog vi fram en gammal engångsgrill, tuttade fyr och la på marinerad kyckling, halloumi och skivad squash. Med ris, sallad och rosa sås blev det så jäkla gott! Jag har längtat som fan efter grillning sedan solen för första gången kikade fram i år, men Ivar har inte riktigt varit på samma nivå så det har inte blivit av. Den här helgen fick jag både i lördags med Ivar och på söndagsmiddagen hos mamma och pappa efter golfen. Jag vet inte riktigt om mitt begär är stillat, grillat är det bästa jag vet!


Kommentarer
Postat av: Everlasting

Halloumi borde man nog testa att grilla. Man kanske kan använda det istället för veggoburgare helt enkelt?

2011-06-07 @ 11:40:56
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0