Jäkla löfte, jäkla kille!

Jag har ju lovat Kirill att inte äta godis, chips, popcorn eller glass på tre veckor. I vanliga fall äter jag något av dessa goda ting varje dag. På riktigt.

Igår gick det bra.

Idag är jag sugen som attans.

I vanliga fall är Ivar inte sugen på chips eller popcorn eller vad det nu är jag äter. Men idag, idag minsann, var han sugen på både chips och godis. Lassar upp m&ms och chips, medan jag får se på och försöka hämma mina begär genom att stoppa i mig physalis och clementin.


Kommentarer
Postat av: Everlasting

Haha, vilken elak pojke du har! Nä, jag hade aldrig överlevt tre veckor utan chips…

2012-11-29 @ 15:28:20
URL: http://everlasting.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0