Härlig helg!

Jag har haft en oerhört härlig helg. I fredags åkte jag till Blekinge med mamma och pappa för att gå på begravning. Begravningar är kanske inte precis "härliga", men det är kul att träffa avlägsna släktingar och gamla familjevänner. Igår var jag och Ivar först på golflektion för att kicka igång säsongen, och på eftermiddagen lurade han in mig på Grand Hotell här i Lund. Vi hade en underbar eftermiddag och kväll, och givetvis störtgod närproducerad frukost imorse.
Vid lunchtid idag kom våra fina vänner över för en mysig/god/mättande knytisbrunch och två timmar senare sågs vi alla igen för ett alpinpass på Gerda.
Nu är det dags för kvällsmat och förhoppningsvis chill framför film.

Så skönt att avsluta veckan med en helg som är riktigt närande för själen.


Kommentarer
Postat av: Trixie

Ni är så otroligt bra på det där med guldkant. Ta vara på det! Kram.

2013-02-04 @ 00:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0