Äntligen!

Gårdagens afton spenderades som såhär:

Elna & Patrik kallades in vid 22.30 för att brainstorma kring Ivars idé. Vi kom en bit på vägen iaf. 01.00 kom jag och I i säng. Snark.

 

I morse proppade jag i mig havregrynsgröt och kaffe, tog ett bad och hoppade på bussen. Där hittade jag Elna i ett hörn, och vi åkte mot Nova. Planen var att leta julklappar. Och visst blev det julklappar, men inte till våra nära och kära utan till oss själva. Ovanligt. Jag hittade iaf äntligen ett par svarta jeans som var bra. Nu kan jag kanske byta ut mina gamla Cheap Monday som är allt annat än svarta nu. Med dessa nya ska jag vara lite sparsammare med både användning och tvättande. Jag vet, många säger att man aldrig ska tvätta jeans, men jag säger SNUSKIGT! Så mycket skit och bakterier jeans måste samla på sig, horribelt! Nej, tvättas ska de men kanske inte efter två-tre dagars användning som ofta annars händer med mina brallor.

 

 

Jag köpte även en dunderfin kjol och härliga rökelser. Får se om Ivar gillar dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0