Ask the magic 8 ball

Vad har jag gett mig in på? Min träning ikväll är inställd på grund av Das (grrr), så jag la fram ett förslag för Ivar. Som en del i deffningsprocessen tyckte jag vi skulle gå till Gerda och träna nånting. När jag kollade vad som fanns tyckte jag spinningen lät lockande, har aldrig provat det förr men alltid målat upp bilden av en rödfejsad svettig Kattis darrandes av utmattning, och det var ju detta jag ville uppnå. Ivar undrade vad det fanns för alternativ, och när jag läste upp dem föll han för box. WTF!
Sympatisk som jag är, lät jag honom fråga the magic 8 ball om råd. Svaret för alt 2: box, blev ask again later, och jag kom på att det nog berodde på att vi inte visste om man behövde egna handskar. Jag ringde och frågade, och det behövdes inte så när vi frågade igen, vann Box över Spinning. Jävla skitfan.
Ingen säger emot bollen, klockan sju börjar pinan. Jag hoppas det blir riktigt svettigt och jobbigt för hela kroppen, men antagligen blir det inte så farligt för benen. Den som lever får se! Verkligen. Om jag kan röra mig när jag kommer hem uppdaterar jag er. Sen kvider jag antagligen i tre dagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, är det därför du inte svarat på mitt sms idag! :) Du ligger hemma och kvider.

2009-12-17 @ 17:35:48
Postat av: johanna

mycket fin blogg :)

2009-12-17 @ 19:04:19
URL: http://johannannan.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0