26.11.2009:2

Shoppingdag

 

Jag satt och led på föreläsningen, har varit febrig hela dagen, men ändå ville jag kolla lite i affärer efteråt. Så så blev det. Make up store, H&M, Vero Moda och Apoteket fick ta del av min rikedom. Jag hittade en skinnväska att gå och sukta efter också, men just precis nu behöver jag ingen, så jag gick dreglande vidare. Jag mötte upp Ivar på Åhlens, där jag gick omkring och drömde mig bort bland julgranspyntet. Ni förstår det finns två stora fejder i denna kärleksfulla lägenhet just nu.

 

The Bunnyfight

Ja jag suktar ju efter ett litet sällskapsdjur, egentligen vill jag såklart ha en hund, men mitt sunda förnuft föser bort det, nästföljande alternativ är en kise, men att binda upp mig för 25 år framåt känns inte heller helt genomtänkt. Så, en bunny it is. En rumsren frigående ninis. Ivar står inte bakom mitt beslut.

 

 

Julgransdrömmen

Jag kan ju inte acceptera en jul utan en äkta julgran, det går bara inte, men Ivar påstår att han är ALLERGISK mot julgran. Han får ont i ÖRONEN! Vad fasiken är det för jäkla bullshit? Jag vägrar acceptera det, jag går helt enkelt inte med på det. Jag ska ha en julgran, jag kommer gå till esplanaden och köpa en och sen proppa i Ivar smärtstillande för hans små öron eller vad fan det nu handlar om, jag ska ha en gran!

 

 

Nu ska jag titta på Generation fett ”I’m sexy!” Ett av mina favorit program. Ivar har dissat mig för Sparris, de ska ta en öl på John Bull kallades det, och det skulle inte bli sent kallades det. Vi får väl se.

 

Ciao


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag stödjer helt och fullt ditt beslut angående tillökning i form av en ninis!



Kram

2009-11-29 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0