295: Produktiv? Not anymore!

När jag gick upp i morse bestämde jag mig för att detta skulle bli en produktiv dag. Jag skulle fotsätta där jag slutade med städningen igår, jag skulle gå långpromenader med Kiwi, jag skulle laga lunch till mig och Ivar, hämta och lämna honom på jobbet med Kiwi, plugga, rensa garderoberna och organisera mina Asien-drömmar.
Det blir nog inte så. Jag ska berätta varför.
När jag sökte efter en perfekt bajsbild till förra inlägget stötte jag på någonting annat. Min idol, mitt dröm-jag, allt vad jag vill bli i skriv-väg, en blogg så som jag vill att min ska vara, en blogg där varje inlägg får mig att asgarva i min ensamhet. Jävla piss. Åsa har dessutom tydligen bloggat i FYRA ÅR! Vet ni hur lång tid det kommer ta för mig att läsa igenom alla rövroliga inläggen? Hur fan kan man vara så rolig att man varje dag lyckas trycka ut roliga och välformulerade inlägg?
Åh, om jag ändå kunde skriva om mina rynkor, mitt bajs, min mens och andra privata saker som jag är alldeles för pryd för att skriva om.
Men, vill ni inte göra något annat på hela dagen, och längtar efter lite garv, så kika in på denna fantastiska bloggen:
http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Åsa

WOW! Jag blir ju nästan kär själv i personen du beskriver ;) Men vill du sänka din bild av mig kan du läsa min matblogg. Den är hemskt tråkig faktiskt, och ouppdaterad nästan jämt!



Tack för komplimangen hur som helst!

2010-04-22 @ 13:57:45
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Visst är hon kul!!

2010-04-22 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0