125: Och så ett vanligt

Vad ruskigt tråkiga inlägg jag skrivit idag, för er som känner mig.
Jag kan berätta lite om min dag.

Först träffade jag Elna på Gerda vid elva tror jag för att inviga henne i yogans värld. Ett styrkeyogapass. Trevligt som vanligt. Vi gick efter det till sol, jag pluggade nån timme och gick sen hem och åt med Ivar.
Vid sextiden var det dags igen, jag gick med raska steg mot Gerda och vi körde ett afropass. När vi hade gerdakort innan tränade vi afro mest hela tiden känns det som, eller om vi inte gjorde det, vad fan tränade vi då? Jag minns inte. Jag vet iaf att vi träna afro ett par ggr, pilates en gång, latinaerobics eller dansaerobics en gång. Och alpin en gång. Men vi hade kortet i ett halvår, så vad gjorde vi resten av tiden?
Hur som haver, idag var jag helt lost, hängde inte med i svängarna. Visst kom jag ihåg några av rörelserna, men det var en pina att kombiera alla i en flödande koreografi. Just nu längtar jag inte tillbaka. Och det var helt KNÖKAT med folk, gjorde man minsta misstag blev det typ dominoeffekt.
Imorgon ses vi iaf på gerda halv åtta på morgonen för styrkeyoga igen. Najs. Mia, om du läser detta, jag har för mig du sa att du började åtta varje dag denna veckan, det är därför jag inte hört av mig.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad kul att göra sånna olika arobicks saker :) Måste börja träna något.. Men det du går i är det kul?:)

2010-02-10 @ 17:00:45
URL: http://radtke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0