129: Barnrumpa

Jag behövde nya träningsbyxor till Gerda, eftersom jag har typ ett par som jag använder, och får tvätta för hand hela tiden eftersom jag är på Gerda nästan varje dag. Jag är ju inte särskilt förmögen, eftersom jag får försörja två personer just nu, så billigast möjligt var mitt mål. Efter att ha hittat ett par väldigt acceptabla på HM för 300, bestämde jag mig för att bara leta efter vanliga leggings, de borde ju vara billiga, kanske till och med några på rea. Men nej. På HM kostade de 150, eller fula för 100, på Indiska detsamma, och likaså på Gina Tricot, inga under 100. Jag gick till Lindex, med nästan noll förhoppningar, och det gjorde jag rätt i, där kostade de 150. Men, med en sista gnista av hopp, smög jag mig in på barnavdelningen, och med en gnutta skam i kroppen provade jag leggings i storlek 158-164. Satt som en smäck, och tack lilla kropp; där sparade jag 47 kronor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0