141: Succé

Herre!
Mitt läpp-inlägg igår gjorde succé! Det ökade min statistik som bara den, vanligtvis har jag allt mellan 30 och 100 läsare, igår registrerade räknaren 541. Det är ju helt outstanding!
Och vilka reaktioner sen, de flesta tyckte det var kul, men typ två blev helt upprörda och skriver att jag låtsas hata Kissie men egentligen avundas jag henne. Har jag sagt att jag hatar? Har jag sagt någonting alls överhuvudtaget om Kissie? Nejnejnej, dudie, jag har ingen personlig relation till henne, och har därför ingen uppfattning.
En annan kommentar jag fick var att Kissie är snyggast i hela världen och jag är fulast (fuuuuuuuuuulllllaaaaaaasssttttt) i hela världen, men den tyckte jag var lite väl elak, så den raderade jag. Jag kan helt enkelt inte bli en hatad bloggare, jag skulle gå under. Nej, opassande kommentarer raderas.
Nytt för veckan: Jag testar ett minifrågeformlär på bloggen, har ni några frågor så är det bara att skriva in den här till höger. Inte för att ni brukar vara särskilt intresserade, men jag testar en vecka, får jag några frågor (som inte är hej ska vi följa varandra på bloglovin?) behåller jag den, annars ryker den.
Kanske så småningom pallar skriva ett inlägg om helgens göromål, men i allmänhet spar jag på det tills jag glömt allt som hänt.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0