162: Tack gode!

Vi har kaffefilter igen!
Efter att vi pumpat som fan på GympaKraft och sedan tömt det sista vi hade kvar att ge på Box, så var pappa vänlig nog att köra oss till Malmborgs och vi kunde handla vår nödlista. Härligt.
Jag har inte tränat på år nu känns det som, eller iaf två veckor, så jag har redan ont i musklerna, men jag vågar inte säga "ja, det var ju inte så farligt" för jag är väl medveten om att jag säkert inte kommer kunna lyfta en arm imorgon.
Nu ska jag sleva i mig min havregrynsgröt med hallon och blåbär, och mjölk men INGET socker. Haha, när hallonen är där fungerar det tydligen. Och dricka mitt kaffe såklart!

Southland Tales igår, vad fan var det? Måste kolla upp det närmare när jag kommer hem efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0