105: Ett nytt liv

Kiwi blev skitfin efter ca. fyra timmars jobb. Jag borstade henne, badade henne, torkade henne, blåste henne, borstade henne, blåste henne, borstade henne, klippte tassar, klippte nos, klippte öron, borstade henne, dammsög henne, klippte klor, och baboom baboom, vad fin hon blev!
Dock;
Vad jag ska köpa när jag blir rik:
- Kamera
- Mobil
- Husdjur
Inga bildbevis finns, då min kamera vägrar fungera. Hädanefter tas alla bilder med min webcam!
Oh how nice!
Ännu en positiv sak med att ha Kiwi här över natten (förutom att hon beskyddar mig från allt av ondo):
Tidig promenad innan frukost som jag så länge eftersträvat, men alltid varit för trött för, blir av. Det är guld, man piggnar verkligen till, även om morgonpromenaden idag bara var 1,027km. Eniros Mät sträcka är min nya vän.

Kommentarer
Postat av: Trixie

Undrade just

2010-01-29 @ 12:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0