Jävligt freaky!

Ibland hittar man likheter i personer man minst av allt vill hitta likheter i. Efter att ha bott tillsammans med Ivar i mer än ett halvår nu, och bara pratar engelska hela tiden, har jag märkt att jag ibland inte är lika snabb på att komma på svenska ord som engelska, eller att engelska passar bättre. Ve och fasa, ibland slinker det alltså in engelska ord i mina meningar, jäkligt chee... töntigt! Jag skäms som en gris varje gång det händer, kanske är det bara jag som tänker på det eftersom jag blivit oerhört skrämd av att se intervjuer med Victoria Silvstedt. Jag vill inte låta så!
Man får väl helt enkelt vara glad så länge man inte studsar upp och ner och skriker "Ostkrokar, ostkrokar!" som en viss Mrs Montezami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0