180: Öl i alla lägen

Igår kom ju Ivars vänner, jag var apstressad med städningen, men allt gick fint. De kom hit, installerades med mackor på nybakad bröd och kaffe. Vi tog sedan bussen i all hast till stadsbiblioteket, in på Bishops Arms och drack två glas vin och åt en nachostallrik. Pappa och Jonas tittade också förbi.

Idag vaknade vi vid nio, jag åt frukost och stack iväg mot AF-borgen för att möta upp med mina kursare så vi kunde tentaplugga. Det gick väl lite sisådär, mest en repris från i tisdags. Känns som att vi kan det mesta nu, eller i alla fall vet var vi hittar svaren.
Så efter typ en halvtimmes intensiv genomgång av extentor styrde vi kosan mot Wasabi och käkade sushi och skrattade och pratade. När alla fått i sig sina bitar utan några missöden gick vi till Paradisets biljard och spelade ett par rundor och drack öl. Att gå på stan med solen i ögonen, och faktiskt även känna lite värme där strålarna träffar en, och sedan dricka öl klockan två på dagen känns så jävla sommarlyxigt. Underbart.
Nu ska jag äta en kiwi och en avokado, och slappna av lite innan Ivar + 2 kommer hem från Malmö och jag antagligen måste aktivera mig igen på något sätt.


Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Mums, avacado är himlans gott!

2010-03-05 @ 18:36:18
URL: http://www.modeinspiration.com
Postat av: Two olsson sisters

Gud vad gott!:D Avocado är SÅ gott! Love it!//Emma:D

2010-03-07 @ 09:22:08
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0