219: Projekt: Skapa

På väg hem från skolan stack jag inom Expert och köpte film. Kamerafilm. Hur längesen var inte det? Jag kände mig ganska vilsen. Var inne på Ica för någon vecka sen, och letade efter film, men kom på att jag fan inte har en aning om var man köper dem nuförtiden.
Hela grejen handlar om att jag tog med en gammal Olympus OM-1MD systemkamera från Kävlinge, en som jag tog bilder med när jag gick en fotokurs för ett antal år sedan nu. Jag tänkte försöka lära mig allt igen, komma på hur det fungerade, och skapa vackra foton att ha på väggarna. Perfekt att börja nu till våren. Hoppas jag. När jag kommer hem från simhoppet ikväll ska jag ta foto på Ivar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0