235: Så jäkla gött

Jobbade idag, fick gå hem klockan ett istället för halv fem. Najs. Bara för det, och för att jag blir så glad av solskenet tänker jag vara duktig idag. Jag ska laga mat till Ivar, men innan dess ska jag läsa lite böcker, fick  två skolböcker och två andra böcker från adlibris idag.
Kan bara inte bestämma mig för om jag ska börja med Christiansons Traumatiska minnen, eller Fjodor Dostojevskijs Brott och straff. Traumatiska minnen har ju med skolan att göra, så det får nog bli den...


Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

Alltid roligt att få nya böcker... men dina var lite annorlunda!:P Ha en trevlig dag!//Emma:D

2010-03-30 @ 16:17:00
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0