315: Bakafton

Fan vad jag blir uttråkad när Ivar dissar mig och åker iväg på middag med kollegorna. Jag har diskat, poppat popcorn, ätit chips, bakat brysselkex på eget recept (såklart! Med kanel, kardemumma, kakao och chili) lagat något äckligt jäkla påfund som jag nu får dras med i ett par dagar och diskat igen. Alltså, min middag, om man nu ska kalla det för det när jag inte ens åt av det för att det var röväckligt och jag var mätt från allt annat jag proppat i mig, var bovete, broccoli, haricot verts och egenpåhittad bechamelsås. In i ugnen och ut igen och fy fan. Men jag kastar inte mat. Hoppas Ivar gillar det så jag slipper äta möget.
Jag ska väl inte bara skylla på honom att kvällen blev så här, det hänger nog mer ihop med hormoner, jag brukar bli sugen på allt och otillfredsställbar en eller två gånger i månaden.

Möj.
Har förresten hittat en skrattretande sida. Som vanligt kan jag hänga en timme framför sånt här skit. http://antiduckface.com/
Nu kommer han hem! Adjö och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0