335: Bönsallad

Klockan är lite efter lunch och jag känner att jag varit jäkligt produktiv idag.
Jag inledde dagen med att duscha, tvätta håret med mitt nya underbara schampo, och äta frukost. Iväg till jobbet, jobba snabbt som fan eftersom vi skulle få gå när vi var klara. Två timmar med en lön på ca. 450kr i timmen. De e najs!
Cyklade hem och bytte om till snajdig sommarklänning, mötte upp med Amelie och Mia på systemet, och cyklade sen till karnevalens Nöjesområde för att köpa min Tåget-tröja. Pang, dagens första missöde. De såldes inte längre! Hur fan ska jag nu få tag på en Tåget-tröja? Jag förlitar mig på att Elna hittar en. På väg hem handlade jag påfyllning på mitt dinkelmjöl, och lite frukt. Nu ska jag snart baka några goda bröd, men först: Äta upp min lunch.
Kikärter, stora vita bönor, borlottibönor, bulgur, sallad, tomat, persilja, rädisor och rosa sås. M-U-M-S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0