490: Det här med att aktivera sig

Ja, så var det det här med att aktivera sig, att sätta igång. Visst har jag gjort en del nytta idag, men inte det jag hade tänkt. Och hur gott bådar detta för att jag ska uppfylla mitt nyårslöfte nummer ett?
Jag sitter i pyjamas klockan halv fem på eftermiddagen, betalar räkningar, tittar på lägenheter och ser över min ekonomi.
Jag borde göra något av följande:
  • Ta en dusch
  • Gå till Akademibokhandeln och köpa block och annat till skolstarten
  • Diska
  • Göra en lax- och spenatpaj av den överblivna filodegen från gårdagens middag med Mia och Amelie
  • Rensa garderober, smink och papper
  • Kolla över vilka böcker jag borde sälja på andrahandsbokhandeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0