La musica

Skriver ju tenta imorgon och har redan, precis som vanligt, stora planer för dagarna därefter. En fredag och en måndag har jag ledigt innan jag börjar nästa kurs. Jag har förvisso sagt att jag kan jobba, men om jag inte blir bokad ska jag ägna min fredag åt tre sysslor:
  • Träna
  • Börja skumma första boken för nästa kurs
  • Fylla min nya iPod Nano med inspirerande träningsmusik
Madamen ovan ska nog tillsammans med Beyoncé få ta störst plats på min lista. Trots att många av låtarna är gamla har jag ännu inte lyssnat sönder dem, utan börjar utan kontroll gala med när de spelas i min närhet. Dessutom är båda sjukt vältränade, så vad passar väl bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0