Nya hudvårdsrutiner

Jag har varit en trogen Biotherm-användare (för ansiktsrengöring och -återfuktning) de senaste tre åren. Nu kände jag dck att det vore spännande med något "nytt" och hoppade på Cliniques 3-stegssystem som jag hört mycket bra om. Innan jag valde Biotherm provade jag ett litet kit med Clinique-produkterna, men då var jag inte helnöjd. Jag har däremot hört att det tar någon månad innan huden vant sig, och de där proverna varade bara i någon vecka. Dessutom tror jag det var på sommaren, och min hy fungerar helt annorlunda på vintern. Vi får väl se om det blir bra.
 
HIttade i alla fall världens deal, på Macy's (ooh, där är ju så dyrt!). Köpte ett paket med hela setet för 70 USD (ca. 450 SEK). På Kicks hade motsvarande kostat 1090 SEK. Dessutom innehöll den oerhört vackra (hrm) necessären tre reseförpackningar och till min överraskning fick man även en extra gåva när man spenderade mer än 25 USD. Man tackar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Sponsrat inlägg...? ;)

Svar: Den dagen någon ger mig betalt för att skriva inlägg så blir du den förste som får veta.
Kattis

2013-10-12 @ 12:30:06
URL: http://everlasting.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0