148: Bloggsvar



Malin i onsdags:
Trivs du darhemma i kalla kalla vintern? Vi ar pa vag till varldens sandstrand lagom tills varmen pa fredag (Abel Tasman, 25 grader och sol)!
— Fy bubblan för er! Jag trivs, även om man mest håller sig inomhus på grund av kylan. Men jag klagar absolut inte på snön, den gillar jag! Hade dock inte bangat sol och bad.

Adela i onsdags:
Vilken är den senaste filmen du såg på bio?
— Avatar, även om man knappt kan säga att jag såg den, utan mest sprang på toa för att spy hela tiden. Hela äventyret kan man läsa om i detta inlägget: http://hurblirdet.blogg.se/2010/january/tappa-tva-kilo-pa-en-dag-skaffa-magsjuka.html

heyrebecka i onsdags:
Ko eller gris ? Flygande eller krälande ? Svart eller vit ?
— Ko. Flygande. Vit

Sofie Wikström i fredags:
Tittar du på Melodifestivalen?
— Nej, jag väljer att inte kolla på deltävlingarna, utan bara stora Eurovision, då alla deltävlingar bara känns som ett knep för att suga ut så mycket pengar som möjligt ur svenska folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0